söndag 23 maj 2010

Nu har jag läst om hur Bingo och de andra ändrar på sitt varumärke...

Det nya numret av Filter är full av nya vinklar på tillvaron. Men jag vet inte om jag hade velat veta såå mycket om Bingo med familj. Eller det kanske jag ville eftersom att jag läste hela artikeln?!

8 kommentarer:

  1. Precis så kände jag också när jag läste artikeln: "Vill jag verkligen veta det här?"

    SvaraRadera
  2. säger han och sätter sina fönsterglas-ögon på näsan...t o m låtsas glasögon för att kunna fortsätta upp på den sociala stegen.

    SvaraRadera
  3. Jag måste skärpa mig och läsa Filter lite mer regelbundet. Men apropå varumärken minns jag hur paff jag blev när en journalist på DN ringde oss och frågade hur vi bygger upp varumärket Emma Vall, det var för några år sedan och inte hade vi bygt inte!

    SvaraRadera
  4. Va, hade ni inte satsar på Emma-cyklar, Emma-anteckningsböcker och Emma-vykort med bersån hos Morran?!
    Skämt åsido, när vi diskuterade Bingo med familj hemma så anser Signe att det är helt ok att bygga en ny image.

    SvaraRadera
  5. Filter ligger och väntar. Såg rubriken på omslaget och blev lite förvånad. Bingo är nästan det värsta jag vet men vem vet, jag kanske ändrar uppfattning?

    SvaraRadera
  6. Nej, det tror jag inte. Jag reagerade tvärtom och tycker att han är värre än nånsin.

    SvaraRadera