onsdag 12 januari 2011

Bonus

Blogglunch mellan jobb och vardag. Världens finaste bloggare Jane, Jenny, Eva och Victor gjorde tisdagslunchen till en fest. Det var första gången vi sågs i verkliga livet. Det var livat, glatt och innerligt. Vi har läst och kommenterat varandra i snart ett och halvt år. Och, vi hade lika trevligt vid lunchbordet i Skrapan som alltid.

Jane hade omtänksamt nog med sig sina fina böcker och det hade Eva också. Jag ser nu fram emot att läsa Ta parti för barnen och Flickan i medaljongen.

Litteratur, skrivande och livet. Det var en lunch att minnas.

6 kommentarer:

Jane Morén sa...

Bonus var rätta ordet Eva. Jätteroligt att ses IR!

Granne med potatisodlaren sa...

Så trevligt! Jag hoppas vi hinner ses en gång till.

Jane Morén sa...

Ja, det hoppas jag verkligen, vore så fint med en middag, innan du reser tillbaka!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

En bloggmiddag ... jag menar vi hann ju bara börja med pratet!

Granne med potatisodlaren sa...

Bloggmiddag, det ser jag fram emot.

Victor Estby sa...

Bloggmiddag låter helt perfekt! Väldigt roligt att träffa dig, Eva Granne, i den verkliga verkligheten!