lördag 14 maj 2011

Tack kära bloggvänner

Den senaste veckan har jag fått två fina utmärkelser från två kära bloggskribenter. Jane Morén skriver och skapar bilder som får mig andlös.

Den andra sände Sophia Callmer skribent och fotograf från Österlen. I dagarna har hon och Anna Gunnert haft premiär på sin tidskrift Österlen 360 grader.

Jag är så glad och stolt över att ni uppmärksammar mig.

Jag vill gärna sända denna utmärkelse vidare till många av de fina bloggar som jag har träffat på. Alla ni som skriver ner och formulerar era tankar för att vi andra ska få läsa dem. Alla borde få en utmärkelse. Men jag ska välja några som jag läser ofta.

Kattjakten som Katja skriver.
Evas värld som Eva S skriver.
Victor Estbys skriverier.
Ingen humor utan allvar som Lena skriver.

4 kommentarer:

Victor Estby sa...

Åtackåtack, Eva! Niger och bockar! :)

Kattjakten sa...

Tack Eva, vad du är go!

Granne med potatisodlaren sa...

Det är ni väl värda mina vänner.

Lena sa...

Fantastiskt! Tack du snälla, snälla.
Kram!