söndag 22 augusti 2010

Med ett paraply




Liberation
21 Aug 2010

6 kommentarer:

Maria Moln sa...

Ja sådana paraplyer ser man ju inte varsomhelst.

Granne med potatisodlaren sa...

Nej. Jag hoppas slippa fälla upp mitt. Ena sekunden skiner solen, den andra är det mörkgrått.

Jane Morén sa...

Wow, jag imponeras av organisationen för att få alla människor på plats för ett sådant fotografi. Vad får de i lön? En förstoring att hänga på väggen. jag undrar om fotografen samlat sina bilder på temat många nakna i någon bok? Kanske stod det i det franska reportaget, men jag har inte läst det, är inte så bra på franska.

Granne med potatisodlaren sa...

En besatthet som jag har svårt att ta till mig. I texten står det att det är det tredje fotot med nakna människor som den amerikanske fotografen tar i Frankrike. Men inget som att modellerna får betalt.

Jenny L sa...

Som små nakna svampar som poppat upp ur jorden!

Granne med potatisodlaren sa...

Det som är kul är att bilden får alla att ställa frågor, och titta till. Jenny nakna svampar det var en bra beskrivning.