torsdag 4 februari 2010

Jag fick en kommentar

När jag skrev att jag var arg på Halebop tänkte jag i mitt stilla sinne, de skannar nog efter sitt företagsnamn. Jag undrar om de kommer att höra av sig? Och de gjorde Halebop. Här är deras kommentar.
Hej!

Lars heter jag och jobbar på Halebop.
Beklagar om du fått olika svar på andra frågor från vår kundtjänst. Inte bra..

Vet inte om du nyligen startat abonnemanget? Eventuellt att saldot inte hunnit uppdaterats´på ditt nummer.

Skicka gärna in dina uppgifter till relation@halebop.net så undersöker vi saken.

Ha en trevlig kväll!

Mvh/Lars
Halebop
Nu får vi se vad de svarar.

5 kommentarer:

Katja sa...

Haha, lite komiskt faktiskt.

Jane Morén sa...

Så himla företagsamt, det är så framtidens företag måste skötas för att klara sig, snabbt åtgärdande av kundens problem och framförallt snabbt stoppa dåliga rykten som sprids med blixtens hastighet på nätet. Men det som förvånar mig är att du visste det redan innan. smart.

Granne med potatisodlaren sa...

Jag visste inte, men jag hade hört talas om att det sker. Det ska bli spännande och se vad som händer. Lite typiskt att det är en mobiloperatör som är så företagsam.

Evas värld sa...

Haha det var roligt, dom är alerta. jag försökte göra så med Folksam men det sega bolaget reagerade inte alls!
Och jag är ju för seg som inte bytt än.

Granne med potatisodlaren sa...

Vi får tipsa Folksam om hur de borde göra...